سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

خشت اوّل در کرمان

اوّلین جشنواره عکس و پوسترِخشت اوّل در کرمان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قصد دارد، با همکاری مؤسسه فرهنگی و هنری خشت اوّل، اداره کل بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان، اوّلین جشنواره عکس و پوستر خشت اوّل را با محوریّت پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار کند.

کلیّه هنرمندان و علاقمندان می توانند آثار خود را تا اوّل آذر ١٣٩٥ به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی: www.kheshtaval. Com ارسال نمایند.

علاقمندان جهت کسب اطّلاعات بیشتر می توانند به سایت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان به نشانی http://kerman.farhang.gov.ir/fa/home مراجعه نمایند.

دبیرخانه جشنواره در نظر دارد قبل از برگزاری جشنواره، برای بالابردن سطح کیفی جشنواره در مرکز استان و چند شهرستان، کارگاه های متعدّدی در حوزه عکس و پوستر را با حضور اساتید برجسته استان و کشور برگزار نماید؛ بنابراین، علاقمندان برای اطّلاع از موضوع، زمان و استاد مربوط به هر کارگاه، به سایت جشنواره مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند.

برای کلیّه ی شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی، گواهی شرکت صادر خواهد شد.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.