سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دنیامالی:

بسیاری از برنامه‌های شهرداری تهران تحقق پیدا نکرده است

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی از اقدامات پیش‌بینی شده برای شهرداری تهران در طی دوره چهارم شورا هرگز تحقق پیدا نکرده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد دنیامالی رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و هشتمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به یک فوریت طرح سیاسیت‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 96 شهرداری تهران، اظهار داشت: بودجه 96 باید یک تفاوت اساسی با بودجه سال 95 داشته باشد چرا که این بودجه در پایان کار دوره چهارم شورا و برنامه‌ ششم توسعه کشور تدوین می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای شورا از سال 93 برنامه‌ها و بودجه‌های اقداماتی زیادی را برای شهرداری تهران پیش‌بینی کرده‌اند، افزود: برخی از این اقدامات هرگز تحقق پیدا نکرده به همین دلیل باید این اقدامات که تعداد بسیار زیادی است را در بودجه سال 96 تدوین کنیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر اقدامات راهبردی سال 96 با سال 95 تفاوت ندارد باید آن را به مردم اعلام کنیم و در حوزه اندازه‌گیری شاخص داشته باشیم.

دنیامالی با تأکید بر اینکه در بودجه سال 96 باید فضا را برای بودجه غیرنقدی تنگ‌تر کنیم، تصریح کرد: امروز به رکود ساخت‌وساز در شهر تهران روبرو هستیم به همین دلیل اگر این موضوع انقباضی باشد بهتر است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.