سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

آسانسورهای غیر استاندارد دستگاه های اجرایی لرستان

مدیرکل استاندارد استان لرستان از غیر استاندارد بودن آسانسور های دستگاه های اجرایی به غیر از یک مورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ مرضیه قنبریان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بجز یک مورد باقی آسانسور های دستگاه های اجرایی مطابق اصول استاندارد نیست افزود: با توجه به رفت و آمد طیف گسترده ای از مردم به این ادارات کار بررسی آسانسور آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۸ دستگاه آسانسور مربوط به ۱۲ دستگاه اجرایی استان بررسی و آزمایش شده اند، تصریح کرد: از این تعداد تنها یک دستگاه آسانسور با اصول استاندارد مطابقت داشته که آن هم فاقد گواهی است و باید برای دریافت آن اقدام کنند

قنبریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و استفاده مردم از عایق های رطوبتی برای پوشش بام ها اظهار داشت: منبع اصلی تولید عایق های رطوبتی استان مرکزی است.

وی با بیان اینکه در این مکاتبات اعلام شد که بالغ بر ۲۰ تا ۳۰ برند عایق رطوبتی استاندارد ندارند، تصریح کرد: تقلب در این رابطه خیلی زیاد است و مردم باید به نشان استاندارد روی این کالاها دقت کرده و سپس خریداری کنند.

مدیرکل استاندارد استان لرستان با اشاره به اینکه برای واحدهای تولید کننده عایق های رطوبتی لرستان هم با برنامه ریزی یک طرح تا کنون ۸ واحد بازدید و نمونه برداری شده اند، گفت: این آزمون ۲۸ روز طول می کشد که نتیجه آن را به اطلاع عموم می رسانیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.