سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

برگزاری اردوی بقاء در شرایط سخت در گلستان

اردوی بقاء در شرایط سخت در گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت:‌ اردوی آموزشی بقاء در شرایط سخت ویژه تیم های بهداشت ، درمان و توانبخشی منطقه یک کشور به میزبانی جمعیت هلال احمر استان گلستان در اردوگاه امیر محمد قاسمی دلند از 27 تا 29 مهر برگزار می شود.

دکتر حسین احمدی افزود : در این اردو 80 تن از عوامل امدادی و تیم های بهداشت و درمان اضطراری از استانهای خراسان رضوی ، سمنان ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی و گلستان مشارکت خواهند داشت .

وی ادامه داد: این اردو با هدف حفظ و ارتقای آمادگی های تخصصی ، حرفه ای ، جسمانی و همچنین هماهنگی عملیاتی و هم افزایی اعضای تیم های بهداشت و درمان اضطراری برگزار می شود.

احمدی خاطر نشان کرد: تیم های بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاهی مرتبط با خدمات سلامت تشکیل شده که جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شرایط اضطرار سازماندهی می شوند.

وی گفت : شرکت کنندگان در این اردو با مباحث آموزشی ؛ سامانه های بهداشت و درمان اضطراری ، مروری بر بقای عمومی ، آشنایی با بسته بقاء ، آشنایی با روانشناسی بقاء ، تثبیت و انتقال مصدوم ، اسکان و سرپناه ، جهت یابی ، نقشه خوانی و کار با جی پی اس آشنا خواهند شد.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.