سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

بازدید بیش از 760دانش آموز از مناطق عملیاتی

فرماندار شادگان از بازدید بیش از 760 دانش آموز دختردر این شهرستان از مناطق علمیاتی دفاع مقدس به هویزه، اروندکنار و فتح المبین فاو خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهروز فرج اللهی، فرماندار شادگان با بیان اینکه حضور دانش آموزان در مناطق جنگی و عملیاتی در بین دانش آموزان و خانواده ها نهادینه شده است، گفت: تلاش می شود با توسعه کاروان های راهیان نور فرهنگ جبهه و شهادت در نسل آینده ترویج و توسعه یابد.

وی، مهمترین اهداف اجرای کاروان راهیان نور را ارتقای ارزش های دفاع مقدس به عنوان فرهنگ جهادی در جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان و نیز مولفه های تربیتی آن دانست.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع ‌مقدس است.

فرج اللهی تاکید داشت: سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بیمه می‌کند.

وی در پایان، با بیان اینکه دانش آموزان وارثان شهدا و سرمایه های انقلاب هستند، گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از بهترین راههای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.