سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

طرح مبارزه با آلودگی پدیکلوزیس در مدارس لرستان اجرا می شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان از اجرای طرح مبارزه با آلودگی پدیکلوزیس در مدارس لرستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی خبرداد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ فرید بهرامی به ارسال دستورالعمل اجرایی پیشگیری از پدیکلوزیس در مدارس اشاره کردو افزود : پیشگیری و کنترل آلودگی به پدیکلوزیس سر در مدارس شهری و روستایی هدف کلی این طرح است که تشخیص و یافتن موارد آلودگی در مدارس و ارجاع موارد آلوده به مراکز بهداشتی درمانی و استفاده از توان اجرایی بخش‌های مرتبط با سلامت مدارس از سایر اهداف این طرح است.

وی در ادامه به توزیع 5هزار شامپوی پرمترین در مدارس استان در سال تحصیلی گذشته اشاره کرد و افزود : یکی از مهمترین سیاست‌ها درمدرسه درگیر کردن فعال والدین، دانش‌آموزان، مربیان و اولیاء مدرسه در زمینه آموزش و کنترل است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد : در مدارس دارای مراقب سلامت بایستی طبق برنامه های آموزش وپرورش کلیه دانش آموزان سه مرتبه در سال تحصیلی مورد بررسی قرار گیرندودر مدارسی که فاقد مراقب سلامت می باشند،چنانچه یک مورد آلودگی در کلاس دیده شد، تمام دانش‌آموزان همان کلاس باید بررسی شوند.

بهر امی در پایان سخنان خود توصیه کرد والدین نسبت به رعایت بهداشت موهای دانش آموزان دقت لازم را داشته باشند .

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.