سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدهی مالیاتی 8هزار میلیارد تومانی کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:در حال حاضر 8 هزار میلیارد تومان بدهی مالیاتی ناشی از کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای مجهول الهویه وجود دارد که متاسفانه قابل وصول نیست.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدرضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس دهم شورای اسلامی در نشست خبری شصت و یکمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ، اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که در این نشست مطرح شد، در رابطه با تجدید نظر در صدور کارت های بازرگانی و بحث های پیرامون قوانین مالیاتی بود که حتما در اولویت فعالیت کمیسیون اقتصادی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود هشت هزار میلیارد تومان بدهی مالیاتی ناشی از کارت های اجاره ای مجهول الهویه وجود دارد که متاسفانه قابل وصول نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص فعالیت های انجام شده در راستای افزایش شفافیت اقتصادی، گفت: برای گسترش شفافیت های  اقتصادی و آماری مصوبه ای وضع شد که بر مبنای آن کلیه بنگاه های اقتصادی ذکر شده در این مصوبه باید اطلاعات حساب و صورتحساب های خود را منتشر کنند .

وی تاکید کرد: اصلاحیه ای بر این مصوبه صورت خواهد گرفت مبنی براینکه بنگاه های مذکور درصورت افشا نکردن اسناد و صورتحساب ها از انجام هرگونه تغییراتی ثبتی در اداره ثبت شرکت ها منع می شوند.

پورابراهیمی در پایان تاکید کرد: همچنین این شرکت ها تا زمانی که اطلاعات مندرج در مصوبه را افشا نکنند از انجام کلیه خدمات بانکی محروم می شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.