سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

جذب 100 درصدی کارآموزان کرمانی در بازارکار

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمان از جذب بازار کار 100 درصد کارآموزان کرمانی که در مجتمع‌های فنی و حرفه‌ای و مراکز آموزش می‌بینند خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد جهانگیری صبح امروز در حاشیه بازدید استاندار کرمان از مجتمع فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کاملا رایگان است و در همه شهرستان‌های استان به غیر از فاریاب و رودبار جنوب همکاران ما خدمات آموزش مهارتی را ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: افراد از پایان مقطع متوسطه تا دکترا از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند و هر سال 20 هزار نفر دوره در استان و در تمام سامانه‌ها و بخش‌های مختلف آموزشی از خدمات آموزش بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: حدود 5 و نیم میلیون نفر ساعت در طی یک سال آموزش انجام می‌شود و حدود 5 هزار نفر در حوزه‌های آموزش خدماتی در 700 آموزشگاه مستقر در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

جهانگیری با اشاره به اینکه مشاوره و رهگیری شغلی در بدو ورود کارآموز انجام می‌شود تا کارآموز به سمت شغلی که مدنظر دارد هدایت شود، خاطر نشان کرد: 70 درصد وزن گواهینامه پایان دوره برای یادگیری و مهارت بهتر کارآموز عملی است.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.