سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلایی‌پوشان بدون شکست در بازی‌های خانگی

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تنها تیم خوزستانی است که طی فصل جاری در دیدارهای خانگی شکست نخورده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نفت آبادان در هفته‌های آغازین لیگ شانزدهم فراتر از پیش‌بینی‌ها ظاهر شد و با دو پیروزی و دو تساوی موفق به کسب 8 امتیاز گردید. اما این تیم طی چهار دیدار اخیرش با قبول دو شکست و دو تساوی روند نزولی داشت تا هوادارانش را اندکی نسبت به آینده دچار نگرانی کند.


زردپوشان صنعت‌نفت که در دو بازی اخیرشان برابر پدیده و پیکان 6 گل را دریافت کرده‌اند، در کنار افزایش چشمگیر میانگین گل‌های خورده در دو بازی اخیر، آمار مناسبی نیز در زمینه‌ی گلزنی داشته‌اند و در همین دو بازی خارج از خانه مقابل پدیده و پیکان، توانسته‌اند 5 گل را وارد دروازه‌ی حریفان کنند.


صنعت‌نفت همچنین با قرعه سختی در 8 هفته ابتدایی فصل جاری مواجه بوده، چرا که 5 بازی خارج از خانه انجام داده و فقط 3 بار در آبادان به میدان رفته است. شاگردان دست‌نشان البته تنها تیم خوزستانی بوده‌اند که طی لیگ شانزدهم در خانه مغلوب نشده‌اند و با حضور هوادارانشان در استادیوم تختی آبادان، میزبان شکست ناپذیری در هفته‌های ابتدایی به‌شمار می روند.

زردپوشان صنعت‌نفت روز جمعه در استادیوم تختی آبادان از ماشین‌سازی تبریز میزبانی می‌کنند و این بازی می‌تواند فرصت مناسبی برای نادر دست‌نشان و شاگردانش باشد تا نوار ناکامی‌های چند هفته‌ی اخیر را در این رقابت جبران کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.