سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

پایان آذرماه آخرین فرصت شرکت دانش آموزان در پرسش مهر

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دانش آموزان وفرهنگیان می توانند در2بخش فرهنگی وهنری در پرسش مهر رئیس جمهور شرکت کنند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل آموزش وپرورش استان در نشست ستاد پرسش مهر17رئیس جمهور گفت: پرسش مهر رئیس جمهور بعنوان یک فراخوان ملی با موضوع عوامل و منشأ خشونت و راه های مقابله با آن است و دانش آموزان و فرهنگیان می توانند در آن شرکت کنند.

هادی زارع پور افزود: معلمان تمامی دوره های تحصیلی، کارشناسان اداری، دانشجو معلمان و اولیاء دانش آموزان و دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی به بالا می توانند در این فراخوان شرکت کنند.


وی گفت:دانش آموزان متوسطه دوم و معلمان و دانشجو معلمان تا مرحله کشوری و دیگر مخاطبان تا سطح استان می توانند در طرح پرسش مهر رییس جمهوری شرکت کنند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: خانواده ها در قالب "هر خانواده ایرانی یک پاسخ" می توانند در این مسابقه ملی شرکت کنند.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان هم گفت: فراخوان مسابقه در بخش فرهنگی شامل: ادبی، شعر، داستان کوتاه، سخن وری، مقاله پژوهشی، رسانه و فضای مجازی و در بخش هنری شامل: هنرهای دستی و تجسمی، تصویر سازی، پوستر و عکاسی، طراحی ، نقاشی، خوشنویسی ، هنرهای نمایشی، فیلم کوتاه مستند، داستانی، پویانمایی و نمایشنامه نویسی ویژه فرهنگیان و دانشجو معلمان وهنرهای آوایی بصورت سرود همگانی است.


سیدبهاءالدین ملک حسینی افزود: ارزیابی آثار در 3 سطح منطقه استان و کشور انجام می شود و تعداد سهمیه هر اداره حداکثر 150 اثر است.


وی گفت:فرصت شرکت در این فراخوان ملی تا 30 آذر در مدارس تا 21 بهمن در دانشگاه فرهنگیان وتحویل به دبیرخانه تا 14 بهمن از طریق انجمن اولیاء ومربیان به دبیرخانه است.


معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان افزود: ثبت نام دانش آموزان و فرهنگیان از طریق سامانه همگام انجام می شود.



انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.