سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

مهلت مجدد ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور

ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رییس دانشگاه پیام نور گلستان گفت: مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال 95 (کارشناسی) در رشته های پذیرش صرفا با اعمال سوابق تحصیلی (بدون آزمون ) آغاز شد.

دکتر قربان شهریاری افزود: کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 95 می توانند با داشتن مدارک از امروز با مراجعه به کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به لینک TZ.pnu.ac.ir اطلاعات لازم را درخصوص رشته های موجود در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور سراسر کشور کسب کنند.

شهریاری اضافه کرد: آن دسته از متقاضیان که حداکثر تا تاریخ 30/10/95 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی می شوند هم می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور می توانند صرفاً متقاضی یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل باشند و کد رشته محل ها هم بر اساس اطلاعات مندرج در دفترچه شماره 2 آزمون سراسری سال 1395 است.

شهریاری با اشاره به نحوه ثبت نام از متقاضیان بر اساس جدول نواحی بومی مندرج در صفحه 5 دفترچه شماره 2 آزمون سراسری سال 1395 به داوطلبان توصیه کرد در نواحی مربوطه ای که محل سکونت آنها در آن ناحیه واقع شده است، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.