سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح‌طلبان در قالب شورای عالی سیاست‌گذاری فعالیت خواهند کرد

عضو حزب مردم سالاری گفت: محوریت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گزینه نهایی جریان اصلاحات است و همه در این قالب فعالیت خواهند کرد.

داریوش قنبری عضو حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون گزینه جریان اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری 96 اظهار داشت: روحانی تنها گزینه اصلاح‌طلبان است و به غیر از وی شخص دیگری مورد نظر این جریان نیست.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انتخاب این جریان از سر اضطرار بوده است، پاسخ داد: انتخاب روحانی به عنوان گزینه جریان اصلاحات با توجه به فاکتورهای خاص صورت گرفته و به دلیل قرابت میان اندیشه‌های وی با اصلاح‌طلبان به عنوان گزینه انتخاباتی ما انتخاب شد.

قنبری با اشاره به اینکه به سبب قرابت‌های موجود روحانی گزینه مطلوب اصلاح‌طلبان است، ادامه داد: روحانی اقدامات مطلوبی در حوزه سیاست خارجی داشت و عملکرد وی مطلوب بود و باعث شد که منافع ملی قربانی نشود.

عضو حزب مردم سالاری افزود: روحانی در عرصه سیاست داخلی نیز در بحث حقوق شهروندی و آزادی‌ها آنچه در توان دولت بود انجام داد از این رو وی از سوی اصلاح‌طلبان انتخاب شد.
 
وی درباره صحبت‌های برخی‌ها  در جریان اصلاحات نسبت به مخالفت با شکل فعالیت شورای عالی سیاست‌گذاری، بیان کرد: اعتقاد بنده این است که این جریان در قالب شورای عالی سیاست‌گذاری عمل خواهد کرد و مسائل مطرح شده، موضوعات حاشیه‌ای است و در کار این شورا تأثیرگذار نخواهد بود.
 
قنبری در پایان خاطر نشان کرد: هدف شورای عالی سیاست‌گذاری تقویت وحدت جریان اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده است و محوریت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گزینه نهایی جریان اصلاحات است و همه در این قالب فعالیت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.