سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم

پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم اداره کل دامپزشکی استان کرمان رسما افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، در مراسمی پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم اداره کل دامپزشکی استان کرمان رسما افتتاح شد .
در این مراسم مدیر کل دامپزشکی استان کرمان،مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله کرمان ، مسئول حوزه بسیج ادارات کل شهید بهشتی و جمعی از کارکنان اداره کل حضور داشتند به صورت رسمی این پایگاه افتتاح شد و دکتر علیرضا سلطانی بعنوان فرمانده پایگاه معرفی شد .
در آیین افتتاحیه پایگاه مقاومت دکتر رشیدی مدیر کل دامپزشکی استان کرمان گفت : بسیج در ارائه خدمت بی منت به نیت تامین رضایت خداوند ، نگاه به حوائج مردم و حل آنها بعنوان باب رحمت الهی و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت خالصانه و بدون منت و کار جهادی به تقویت ادارات می پردازد .
وی گفت : با توجه به نقش مهم دامپزشکی در این زمینه امید است با شروع فعالیت پایگاه مقاومت بسیج اداره کل دامپزشکی ، این رسالت دامپزشکی به نحو بهتر و موثرتری انجام شود .
حسین خانی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کرمان هم حلقه صالحین را یکی از برنامه های اصلی پایگاه های مقاومت بسیج در ادارات ذکر کرد.
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.