سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

سفر معاون اول رئیس جمهور به هرمزگان

معاون اول رئیس جمهور روز سه شنبه به هرمزگان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،جاسم جادری استاندار هرمزگان در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان گفت: شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان و بهره برداری از چند طرح اقتصادمقاومتی از برنامه های سفر یک روزه جهانگیری به هرمزگان است .

وی افزود: مدیران استانی باید گزارش عملکرد خود در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی برای ارائه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان آماده کنند. 

جادری گفت: با تلاش مسئولان هرمزگان در ثبت نام سرشماری نفوس و مسکن 95 رتبه سوم کشور را دارد و برای حفظ این رتبه باید تلاش شود. 

وی از تمام فرمانداران و مسئولان استان برای برگزاری بدون مشکل مراسم ها و عزاداری های ایام تاسوعا و عاشورا قدردانی کرد. 

مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن 95 هرمزگان نیز در این جلسه گفت: 626 نفر با 196 خودرو مرحله دوم سرشماری را با مراجعه به منازل شهروندان از روز چهارشنبه آغاز می کنند. 

صالح دریانورد افزود: شهرستان های جاسک، بستک و سیریک بیشترین مشارکت در سرشماری اینترنتی داشته اند. 

تعیین موارد مصرف 17 میلیارد و 195 میلیون تومان اعتبار از محل درآمد جرایم راهنمایی و رانندگی سهم استان ، موافقت با اختصاص 4 هکتار زمین در جزیره هرمز برای ساخت اردوگاه آموزشی و فرهنگی برای جوانان و اختصاص زمین برای طرح های اقتصادی در شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه، بستک و سیریک از دیگر مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.