سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ایجاد دامپروری ۳ هزار راسی در کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از ایجاد دامپروری ۳ هزار راسی در شهرستان‌های کرمان یا راور با اولویت شهرستان راور با توجه به اینکه راوراین ظرفیت را داشته باشد، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدمهدی زاهدی گفت: با توجه به اینکه ظرفیت‌ های بسیار خوبی در شمال استان کرمان به ویژه کرمان و راور وجود دارد، مقرر شد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان به همراه مدیرکل صنعت و معدن استان کار کارشناسی در رابطه با این ظرفیت‌ها را انجام دهند و پیگیری کنند.

وی افزود: طی تفاهمنامه‌ای که بین مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی شستان و استاندار کرمان امضا می‌شود، موضوع این همکاری متقابل بین استان و شرکت سرمایه‌گذار کلید خورده تا به زودی شاهد ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه کشاورزی و دامپروری در استان کرمان باشیم.

زاهدی با اشاره به این که این تفاهمنامه اشتغالزایی بالایی را ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: افزایش صادرات از این گونه استان‌ها به سایر کشورها انجام و در رفع نیازهای کشور موثر است.

وی تصریح کرد: همچنین پیشنهاد شد تا جهاد کشاورزی مطالعه لازم در رابطه با احداث یک دامپروری ۳ هزار راسی در شهرستان‌های کرمان یا راور با اولویت شهرستان راور با توجه به اینکه شهرستان راور این ظرفیت را داشته باشد، انجام دهد.
انتهای پیام/ ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.