سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پانزدهمین دوره آزمون قرآن وعترت استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد برگزاری پانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت استان کرمان، از برگزاری پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در ٢٠ آبان به صورت همزمان در ١٦ شهرستان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، محمّدرضا علیزاده با اشاره به برگزاری این آزمون در دو نوبت ٨ و ١١ صبح در شهرهایی که تعداد داوطلبان آن ها حداقل ٢٠ نفراست، گفت: آزمون در چهار گروه حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن، تدبّر در قرآن و معارف و اهل بیت (ع) و ١٨ رشته برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کارکنان دولت با شرکت در آزمون می توانند٢٨ ساعت آموزش ضمن خدمت دریافت کنند، افزود: این آزمون برای کارکنان دولت در 19 آبان برگزار می شود .آن ها می توانند به صورت حضوری نیز در آزمون شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه این آزمون محدود به گروه سنی خاصی نیست، گفت: آزمون شفاهی برای مقطع زیر ١٢ سال که یک هفته بعد از برگزاری آزمون کتبی که زمان برگزاری آزمون شفاهی اعلام می گردد، برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه آزمون، امسال با محوریت سوره صف و شعار به سوی فهم قرآن برگزار می گردد، از اضافه شدن دو رشته آشنایی با صحیفه سجادیه و عقاید قرآنی به رشته های قبلی خبر داد.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.