سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصطفوی پور: برنامه ویژه هفته تربیت بدنی در تهران

دبیر هیات ورزشهای همگانی تهران گفت: هیات ورزشهای همگانی استان تهران به مناسبت هفته تربیت بدنی برنامه های متعددی درمناطق مختلف استان در نظر دارد.

شیما سادات مصطفوی پور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگار جوان بیان کرد: هیات ورزش های همگانی استان تهران برای هفته تربیت بدنی برنامه های ویژه ای تدارک دیده است که آن را در مناطق مختلف برگزار می کند.

وی افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی 8 برنامه داریم که طی روز های مختلف انجام می شود.طبق برنامه ریزی صورت گرفته برنامه صبحگاهی در کلیه پارک های تهران از ساعت 6تا 8صبح برگزار می شود. همایش ورزشهای همگانی دانشگاه وحوزه در دانشگاه خواجه نصیر27 مهرماه برپا خواهد شد.

مصطوفی پورادامه داد:در مجتمع شهید اصلانی برای بانوان و در مدرسه موفق ویژه آقایان همایش ورزشی همگانی برگزار می کنیم و یک جلسه کار گروه برای کارکنان دولت برای هفته تربیت بدنی در نظر گرفتیم.

دبیر هیات همگانی تهران گفت: همچنین برای کارگران در مجموعه ورزشی سایپا، در پارک اشرفی اصفهانی برای بانوان، ورزش و سلامت اجتماعی در پارک ستارخان و پارک لاله با شعار مبارزه با اعتیاد ، همچنین برای ورزش عشایر و روستاییان و جانبازان و معلولین نیز برنامه های مختلفی برگزار می کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.