سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

جلسه شورای راهبردی ورزش سیستان وبلوچستان برگزار شد

استاندار در جلسه شورای راهبردی ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت توسعه ورزش همگانی در استان گفت: آنچه بر مردم روشن است نقش ورزش در کمک به حفظ سلامت بدن می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،هاشمی محصول ورزش همگانی را قشنگ توصیف کرد و افزود: مهم ترین محصول این رشته ورزشی معطوف کردن کانون توجهات به انسان است.

وی با برشمردن شایستگی های ورزشکاران ایرانی خاطر نشان کرد: در بسیاری از عرصه های تنگ سیاسی جوانان ما توانسته اند با کسب مقام های ورزشی نام و نشان ایران را درجهان استوار نگه دارند.

مدیر کل ورش و جوانان استان هم در این جلسه استفاده از ظرفیتهای استان را برای توسعه ورزش همگانی ضروری عنوان کردو گفت: همه این ظرفیتها می طلبدکه مردم برای شادابی و نشاط خانواده ها و جامعه از امکانات ورزشی به نحو مطلوب بهره ببرند.

ثوری افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی در 19 شهرستان و 48 بخش سیستان وبلوچستان مسابقات مختلف ورزشی انجام می شود  که این مسایقات در رشته های مختلف ورزشی از 26 مهر تا دوم آبان سال جاری در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در روز 26 مهرماه تمامی اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان رایگان خواهد بود، تصریح کرد: این کار با هدف  ترویج ورزش همگانی صورت می گیرد و اماکنی همانند استخرها، سالن های ورزشی و... به مدت یک روز برای استفاده عموم رایگان خواهد بود. وی از صعود سراسری به قله تفتان در این هفته خبر داد و افزود: این صعود همراه با همایش پاکسازی محیط تفتان و با همکاری سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.

ثوری خاطر نشان کرد: رقابت های تیراندازی ویژه اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان با عنوان شهدای طوایف با همکاری سپاه پاسداران استان، دوم آبان ماه در روستای منزل آب زاهدان برگزار می شود.
انتهای پیام/گ

برچسب ها: جلسه ، شورای ، راهبردی ، ورزش ، زاهدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.