سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

دستگیری سارقان کیف قاپ کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به دنبال وقوع تعدادی کیف قاپی در شهرستان کرمانشاه و با بررسی‌های انجام شده دو باند سه نفره از سارقین کیف‌قاپ شناسایی شدند که هر دو باند منهدم و سه نفر از سارقان نیز دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار منوچهر امان‌اللهی گفت: سارقان دستگیر شده به 58 فقره کیف‌قاپی اعتراف کردند که مالباختگان 30 فقره آن شناسایی شدند همچنین چند موتورسیکلت و خودرو از اعضای این دو باند کشف شده است و تلاش برای دستگیری سایر همدستان ادامه دارد.


وی گفت:برخوردهای موثری در زمینه مبارزه با سرقت صورت گرفته و از ابتدای امسال تاکنون 3500 سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در سال جاری کاهش هشت درصدی در زمینه انواع سرقت‌ها را داشتیم و در زمینه سرقت‌های مهم این میزان یازده درصد است. همچنین امسال افزایش 24 درصدی را در زمینه کشفیات داشته‌ایم.

وی با اشاره به انهدام 99 باند سرقت در سال جاری در سطح استان، گفت: آمار جرائم استان به نسبت استان‌های هم جمعیت خود پایین‌تر است.

وی گفت:پلیس آگاهی امسال اقدامات پیشگیرانه انجام داده است مانند افزایش تعداد نیروها،افزایش تعداد ماشین،افزایش تعداد گشت هاو....

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.