سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

دعوت استاندار اردبیل از روس ها به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی

استاندار اردبیل از سرمایه گذاران روس به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و نفت مغان در استان اردبیل دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در دیدار با اعضای کنگره بین‌المللی صنعتگران و کارآفرینان روسیه ضمن برشمردن توانمندی های استان اردبیل، سرمایه گذاران روس را به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و نفت مغان دعوت کرد.

وی همچنین آمادگی استان اردبیل را برای استقبال از صنعت گران و تجار روس اعلام کرد و از اتاق بازرگانی خواست مقدمات عضویت در کنگره بین‌المللی صنعتگران و کارآفرینان را فراهم کند و اطلاعات تجار استان را به این کنگره ارائه دهد.

در ادامه حسین پیرموذن، عضو هیات رییسه اتاق ایران و رییس اتاق بازرگانی اردبیل ضمن اشاره به سفر اخیر هیات روس به اتاق ایران اصلی ترین مشکل روابط تجاری دو کشور را مسایل بانکی عنوان کرد و از تصمیم دو کشور برای معامله با پول ملی طرفین خبر داد.

وی در ادامه اردبیل را نزدیکترین بازار ایران به روسیه معرفی کرد و آمادگی اتاق اردبیل را برای ارتباط دادن تجار دو کشور اعلام کرد.

در پایان رییس کنگره بین‌المللی صنعتگران و کارآفرینان روسیه با اشاره به جمع‌آوری اطلاعات راجع به استاندار اردبیل از این که در سه سال گذشته اقدامات مثبتی برای اردبیل انجام داده است اظهار مسرت کرد و با دعوت از ایران برای عضویت در این کنگره از سفر قریب‌الوقوع خود به ایران و اردبیل خبر داد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.