سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسی:

بازی سختی مقابل سپاهان در پیش داریم/داوری شائبه برانگیز بود

مالک تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: بازی سختی مقابل سپاهان اصفهان در پیش داریم و با توجه به نتایج ضعیف این تیم در چند هفته اخیر این مساله یک مقداری کار ما را سخت می کند.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فروش تیم سیاه جامگان اظهار کرد: در فوتبال ایران تیم داری در بخش خصوصی هیچ فایده ای ندارد . در بین ۱۶ لیگ برتری فقط ما شخصی هستیم. حامی مالی آوردیم و فدراسیون قراردادمان را لغو می کند. من تا امروز ۶ سال زندگی ام را گذاشته ام و از لیگ دو تیم را به اینجا آوردم من به عنوان مدیرعامل این تیم دیگر کشش ندارم و در صورتی که ظرف روزهای آتی از تیم حمایت های لازم صورت نگیرد به طور حتم امتیاز باشگاه را به شخص دیگری واگذار خواهیم کرد.

وی درباره ماندن فرهاد کاظمی در تیم سیاه جامگان گفت: با توجه به جلساتی که ظرف روزهای گذشته با فرهاد کاظمی برگزار کردیم تصمیم گرفت تا پایان فصل در تیم سیاه جامگان ماندگار شود.

مالک تیم سیاه جامگان درخصوص بازی بعدی این تیم مقابل سپاهان در اصفهان گفت: مي دانيم سپاهان با انگيزه برد  و مي خواهد مقابل ما به چند هفته ناکامی در کسب پیروزی پایان دهد و اين مساله یک مقداری کار ما را سخت مي کند،برهمین اساس سعی داریم با یک برنامه ریزی خوب و حساب در اصفهان به مصاف این تیم برویم، تا بتوانیم از تک موقعیت های به دست آمده خودمان استفاده کنیم با دست پر از دیار نصف جهان به مشهد باز گردیم.

عباسی درمورد بازی دیروز این تیم مقابل استقلال بیان کرد: بازی خوبی را تیم سیاه جامگان مقابل استقلال مشاهده کردیم در صورتی که روز خوب مهدی رحمتی نبود به طور حتم می توانستیم این تیم را با اختلاف دو یا سه گل شکست دهیم از عملکرد بازیکنان تیم در این دیدار رضایت کامل دارم.

وی در پایان در مورد داوری این بازی اضافه کرد: یک صحنه مهم در دقیقه ۸۵ داور برای مان پنالتی نگرفت. یک مقداری سوت ها شائبه ایجاد کرد البته تقصیر داور نیست که نتوانست بازی را درست مدیریت کند بله این عیب از کمیته داوران است که برای چنین بازی های بزرگ داوران بی تجربه را انتخاب می کند.

انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.