سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

اماکن ورزشی همدان نیم بها می شود

معاون توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان همدان گفت: اماکن ورزشی در سطح این استان از فردا (دوشنبه) و به مدت یک هفته با 50 درصد تخفیف برای استفاده عموم ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علی ضمیری کامل اظهار کرد: براساس بخشنامه وزارت ورزش و جوانان کشور، فضاهای ورزشی زیر پوشش دستگاه ورزش و جوانان استان ها در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش به صورت 50 درصد تخفیف به متقاضیان خدمات رسانی خواهد کرد.

وی افزود: براساس این بخشنامه تمامی استخرها، سالن های ورزشی، فضاهای روباز، زمین ها و سالن های روستایی، زمین های چمن و سایر اماکن ورزشی زیر پوشش دستگاه ورزش و جوانان استان همدان با 50 درصد تخفیف در هفته تربیت بدنی ارایه می شود.

ضمیری کامل خاطرنشان کرد: از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز خواسته شده تا فردا به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، فضاهای ورزشی خود را به صورت 50تخفیف ارائه دهند که البته هنوز به این درخواست پاسخ نداده اند.

وی در ادامه افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده یکصد برنامه فرهنگی و ورزشی از فردا و به مدت یک هفته در گرامیداشت هفته تربیت بدنی در سطح استان همدان برگزار می شود.

ضمیری یادآور شد: همایش ورزش صبحگاهی ویژه کارکنان اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی، مانور خودروهای آفرود، همایش ورزش صبحگاهی دانشجویی، ویلچرانی و حضور در گلزار شهدای گرانقدر، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، برگزاری رقابت های گلبال و بازدید از آسایشگاه معلولان از مهمترین برنامه های اجرایی در هفته تربیت بدنی است.

وی بیان کرد: همچنین در این هفته مسابقه طناب کشی و فوتسال ویژه کارکنان تربیت بدنی، همایش ورزش صبحگاهی 10 استان کشور به میزبانی شهر همدان، کوهپیمایی، دو ومیدانی ویژه بانوان و آقایان در محلات و رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور اجرا می شود.

انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.