سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

شناسایی 106 نقطه حادثه خیز در همدان

رئیس پلیس راه استان همدان از شناسایی 106 نقطه حادثه خیز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا عزیزی با اشاره به اینکه 32 نقطه آن اصلاح شده و یا توسط نهادهای متولی در حال اصلاح است، افزود: چنانچه در نقطه ای تعداد سوانح فوتی و جرحی افزایش یابد و طبق معادلات نمره آن به 30 منفی برسد آن محدوده به عنوان نقطه حادثه خیز معرفی می شود.

وی با بیان اینکه طبق این تعریف تعداد 106 نقطه حادثه خیز در این استان وجود دارد اضافه کرد: احداث شانه خاکی در جاده فامنین - گردنه دخان و احداث زیرگذر در مسیر اسدآباد به سمت جنت آباد، اصلاح سه راهی اصله و تعریض گردنه اسدآباد موجب ایمن سازی این مناطق شده به گونه ای که سوانح در این نقاط کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: برخی از پیچ های تند از جمله پیچ 'شاوه' که 80 درجه است نیازمند اصلاح و ایمن سازی است.

عزیزی افزود: نصب تابلوهای فسفری به منظور نمایان کردن نقاط حادثه خیز نیز در کاهش سوانح تاثیر مثبت دارد با این وجود برخی از رانندگان به تابلوهای هشداری بی توجه هستند.

وی تاکید کرد: چنانچه رانندگان بر اساس راهنمایی های انجام شده بر روی تابلوهای انتظامی و هشداری تردد کنند به هیچ عنوان دچار سانحه نمی شوند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.