سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسی:خبر تخلیه باشگاه صحت ندارد

مالک باشگاه سیاه جامگان شایعه تخلیه ساختمان این تیم مشهدی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،چهره‌ای که امروز از باشگاه سیاه جامگان می‌بینیم،پازل تکمیل شده‌ای از مجموعه لجبازی‌های مسئولان فوتبال استان و مدیران باشگاه با سابقه سیاه جامگان است.

آنها پیش از این با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کردند و فصل گذشته نیز از پرداخت قرارداد بازیکنان خود عاجز بودند.
موضوع تنها به اینجا ختم نشد لجبازی مدیران باشگاه به اندازه‌ای بود که مالک سیاه جامگان حتی پیشنهاد فرهاد کاظمی برای فروش امتیاز باشگاه به یکی از رفقای سرمایه گذارش را هم رد کرد. کاظمی که فصل گذشته از نزدیک شاهد معضل عمیق بی پولی در این باشگاه بود، تصمیم داشت رفیق سرمایه گذارش را به کمک باشگاه بیاورد که با مخالفت مالک باشگاه رو به رو شد.

مالک باشگاه که گویا چشم امیدی به کمک مسئولان استانی داشت، از همان ابتدا مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفت.
مسئولان استان با شروع لیگ به طور غیرمستقیم موضع خود را مقابل این باشگاه مشخص کردند و به سیاه جامگان فهماندند تا وقتی تغییر نام باشگاه نهایی نشود، این باشگاه از هیچ کمکی از سوی مسئولان استانی بهره‌مند نمی‌شود.

هفته گذشته هم حکم تخلیه ساختمان باشگاه، اعضای حاضر در آن را مجبور به خالی کردن ساختمان کرد و در حال حاضر باشگاه سیاه جامگان هیچ مکان مشخصی به‌عنوان باشگاه ندارد!


عباسی:خبر تخلیه باشگاه صحت ندارد

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه خبر تخلیه باشگاه سیاه جامگان صحت دارد یا خیر، اظهار کرد: چنین چیزی صحت ندارد و خبرهای منتشر شده مبنی بر تخلیه باشگاه سیاه جامگان در این روزهای اخیر کذب محض است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مهلت قانونی باشگاه تمام شده بود ما هم سریعا دست به عمل شدیم و جای دیگری را برای دفتر باشگاه در نظر گرفتیم و به آن جا نقل مکان کردیم.

عباسی در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که خریداری پیدا شود که بدهی باشگاه را پرداخت کند به طور حتم امتیاز باشگاه را به وی واگذار خواهیم کرد تا از این مشکلات شدید مالی خلاص شویم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.