سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

32 فقره تصادف درون شهری در هفته ای که گذشت

رئيس پليس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبي از وقوع32 فقره تصادف طی هفته گذشته در معابر درون شهری استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛سرهنگ علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:هفته گذشته دراثر تصادفات دو نفر فوت و 43 نفر مجروح شدند که بیشترین آمار مجروحان مربوط به رانندگان خودروها با 21درصد بوده است .

وي علت 28 درصد از مجموع تصادفات را عدم رعایت حق تقدم، 22 درصد عدم توجه به جلو ، تجاوز از سرعت مقرره 6درصد ،عبوراز چراغ قرمز و تغییر مسیر ناگهانی هر کدام 3درصد و38درصد را نیز سایر علل دانست و بیشترین ساعت وقوع تصادفات را بین ساعت 18الی 20اعلام کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همچنین از ثبت 2هزار و 849 فقره انواع تخلف رانندگی توسط مأموران پليس راهنمایی و رانندگی استان در یک هفته گذشته خبرداد که از این تعداد 272 تخلف،حادثه ساز بوده است.

وی افزود :در این مدت تعداد 122 دستگاه موتورسیکلت و 10 دستگاه خودرو نیز که دارای تخلفات راهنمایی و رانندگی بوده اند توقیف شده است که از این تعداد 39 راننده به علت نداشتن گواهی نامه وسیله نقلیه آنها توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه اعزام شده اند.

سرهنگ رضایی در خاتمه از کنترل تخلفات سرویس های مدارس بصورت ویژه و مستمر در سطح استان خبرداد و گفت:با تخلفات احتمالی بدون اغماض برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.