سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته هفتم بوندس لیگا

اینتراخت فرانکفورت 2 بایرن مونیخ 2/باواریایی ها پیروزی را مقابل تیم 10 نفره از دست دادند

در ادامه هفته هفتم رقابتهای بوندس لیگای آلمان ، تیم بایرن مونیخ صدرنشین این رقابتها مهمان تیم اینتراخت فرانکفورت بود که در نهایت با نتیجه دو بر دو متوقف شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه هفته هفتم رقابتهای بوندس لیگای آلمان ، تیم بایرن مونیخ صدرنشین این رقابتها مهمان تیم اینتراخت فرانکفورت بود که در نهایت با نتیجه دو بر دو متوقف شد.

دقیقه ۱۱  پاس عرضی آلابا درون محوطه به روبن رسید و او پس از کنترل توپ با ضربه ای دقیق از سمت چپ محوطه دروازه هاردسکی را باز کرد و بایرن یک بر صفر پیش افتاد.

دقیقه ۴۳ بازی به تساوی کشیده شد. پاس اوکزیپکا پس از برخورد به بواتنگ درون محوطه به هافبک مجارستانی فرانکفورت سابولژ هوژتی رسید و ضربه پای چپ دقیق او در سمت چپ دروازه نویر قرار گرفت.

دقیقه ۶۲ کرنر ترکیبی بازیکنان بایرن مونیخ منجر به گل دوم این تیم شد. پاس به بیرون مولر با ضربه هوملس همراه بود اما ضربه مدافع بایرن در حالی که به بیرون می رفت به کیمیش رسید و او پس از کنترل توپ گلی دیگر در کارنامه اش ثبت کرد.

دقیقه ۷۸ فرانکفورت باز هم بازی را به تساوی کشاند. ضربه چندلر در حالت نامتعادل، مقابل دروازه بایرن مونیخ و پشت سر مدافعین این تیم به فابین رسید و او در موقعیتی مشکوک به آفساید با استفاده از سینه اش گل دوم را به ثمر رساند.

لازم به ذکر است که در دقیقه 65 بازی، زابولکس هوستی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد، اما بایرن نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در جدول رده بندی بایرن مونیخ با 17 امتیاز در رتبه نخست حضور دارد و فرانکفورت با 11 امتیاز هفتم است.

نتایج دیگر دیدار های همزمان بوندس لیگا :

آگزبورگ 1 شالکه 1
مونشن گلادباخ 0 هامبورگ 0
کلن 2 اینگول اشتات 1
هوفنهایم 2 فرایبورگ 1


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.