سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تکمیل ورودی میدان جلوخان مسجد جامع تا پایان مهرماه

ورودی میدان جلوخان مسجد جامع تا پایان مهرماه تکمیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر طرح احیای میدان امام علی (ع) گفت: ساخت ورودی میدان جلوخان مسجد جامع در ورودی هاتف و ولیعصر با هزینه 1.5 میلیارد تومان در دست اجراست و تا پایان مهر سال جاری تکمیل می شود.

بابک کاویان افزود: عملیات اجرایی مرحله سوم میدان امام علی(ع) شامل طرح میدان جلوخان مسجد جامع و طرح های پیرامونی میدان در دستور کار است و میدان جلوخان مسجد جامع به وسعت 20 هزار مترمربع در 6 قطعه در حال احداث است.

وی به احداث موزه میدان امام علی(ع) اشاره و بیان کرد: احداث و مرمت موزه میدان امام علی(ع) در سرای خیار سابق از جمله طرح های داخل میدان جلوخان است که در 2 قسمت مرمت و نوسازی در حال اجراست.

مدیر طرح میدان امام علی(ع) گفت: قسمت نوساز موزه میدان امام علی(ع) به مساحت 2 هزار و 150 متر در 3 طبقه در حال احداث است و تاکنون مراحل سفتکاری طرح 80 درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه فضای زیرین میدان جلوخان به مساحت 5 هزار مترمربع با کاربری تجاری در ضلع شمال شرقی میدان ساخته می شود بیان کرد: مرحله اول طرح فضای زیرین میدان به مساحت 1600 مترمربع در 9 ماه آینده تکمیل می شود.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.