سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئوفیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وحدت ساز و کار خاص خودش را دارد/ معرفی نامزد قبل از تعیین شاخص‌ها با خرد جمعی در تناقض است

عضو جبهه ایستادگی گفت: لازم است در جلسات هم‌اندیشی اصولگرایان، با دعوت از همه طیف‌های اصولگرا حرمت و قدرشان پاس داشته شود.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با دعوت جامعه روحانیت از احزاب اصولگرا برای نشست هم‌اندیشی جامعه بزرگ اصولگرایان، اظهار داشت: در دعوت از احزاب اصولگرا باید دقت لازم شود تا هیچ حزبی از قلم نیفتد و حرمت و قدر همه آنان پاس داشته شود و حتی بهتر است از فعالان سیاسی اصولگرا هم که به عنوان شخصیت‌های حقیقی می‌توانند در انتخابات تأثیرگذار و تصمیم‌ساز باشند، دعوت شود.

عضو جبهه ایستادگی پیرامون فرآیند فعلی وحدت میان اصولگرایان گفت: وحدت سازوکار خاص خودش را دارد و کسانی که می‌خواهند مهندسی این کار را به عهده بگیرند باید به الزامات آن توجه کامل داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه اصولگرایان باید به وحدت آن هم به معنای واقعی کلمه دست پیدا کنند، تصریح کرد: اگر به سازوکار و اصول وحدت توجه نشود، قطعا شاهد وحدتی شکلی و اتحادی ظاهری خواهیم بود که نمی‌تواند کارساز باشد.

رئوفیان با بیان اینکه لازم است در جلسات هم‌اندیشی اصولگرایان برای همه طیف‌های اصولگرا احترام قائل شوند، گفت: در این صورت است که می‌توانیم شاهد فرآیند خرد جمعی قابل اتکایی باشیم.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در خصوص برخی تحلیل‌ها مبنی بر اینکه هنوز اصولگرایان نمی‌دانند که در انتخابات آینده می‌خواهند از چه کسی حمایت کنند، تاکید کرد: تا قبل از تعیین شاخص‌ها و نظرخواهی از همه طیف‌های اصولگرا درست نیست که در رابطه با حمایت یا عدم حمایت از فردی اظهارنظر شود چرا که چنین بیاناتی آن هم در شرایط فعلی، با فرآیند رسیدن به خرد جمعی در تناقض است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.