سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

برگزاری 400 برنامه ورزش همگانی در اردبیل

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان اردبیل گفت: امسال ۴۰۰ برنامه ورزش همگانی در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مرتضی تاج‌مهر در جلسه شورای توسعه ورزش اردبیل اظهار داشت: نیمه نخست امسال 300 برنامه ورزش همگانی در سطح استان اردبیل برگزار شده است و استان اردبیل در برگزاری ورزشهای همگانی رتبه دوم کشوری را به دست آورده است.

وی افزود: کیفیت برنامه‌های ورزشهای همگانی استان اردبیل بسیار بالا بوده و امیدواریم از این پس نیز به همین منوال ادامه یابد تا بتوانیم رتبه نخست کشوری را در اجرای برنامه ورزشهای همگانی در سطح استان اردبیل به دست آوریم و با ارتقای این ورزش مشارکت مردمی را بیشتر کنیم.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان اردبیل گفت: امسال با پیش‌بینی‌های انجام شده در سطح استان اردبیل 400 برنامه توسعه ورزش همگانی در نظر گرفته شده بود که 300 برنامه آن در نیمه نخست امسال برگزار شده و 100 برنامه ورزش همگانی نیز در نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد.

تاج‌مهر در ادامه بیان کرد: مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های توسعه ورزشهای همگانی و نیز استقبال خوب آنها سبب شده است که اراده ما برای برگزاری اجرای بیشتر برنامه‌ها قویتر شود ولی متاسفانه در این راستا برخی از نهادها همکاریهای لازم را نداشته‌اند و به وعده‌های خود برای تقبل هزینه جایزه‌ها بی‌توجهی نشان داده‌اند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.