سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های لیگ برتر تکواندو؛

دور رفت جام آینده سازان المپیک به پایان می رسد

پرونده دور رفت لیگ برتر تکواندو نوجوانان در بخش پسران،امروز درخانه تکواندو بسته می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛دور رفت نهمین دوره لیگ برتر تکواندو نوجوانان در بخش پسران امروز شنبه 24 مهرماه با انجام 9 دیدار در خانه تکواندو به پایان می رسد .

جام آینده سازان المپیک ، لحظاتی پیش آغاز شد ، در این رقابت ها هفت تیم شرکت کرده اند که امروز با برگزاری 9 دیدار از هفته های پنجم ،ششم و هفتم، دور رفت این رقابت ها تمام می شود.


از هفته پنجم هم اکنون تیم های پاس قوامین و دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف هم رفته اند و هوگوپوشان تیم های مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و لوازم خانگی کن نیز به روی شیاپ چانگ رفته اند.

در ادامه تیم های هیات تکواندو قم و کانون راه انقلاب به مبارزه با هم می پردازند .


از هفته ششم این رقابت ها تیم های پاس قوامین و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه رویاروی هم قرار می گیرند و تیم لوازم خانگی کن به مبارزه با تیم کانون راه انقلاب می رود و هوگوپوشان تیم های آینده سازان لوازم خانگی کن و هیات تکواندو قم به روی شیاپ چانگ می روند.

دیدارهای هفته هفتم با برگزاری رقابت بین تیم های مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و کانون راه انقلاب آغاز می شود و پس از آن تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و هیات تکواندوی استان قم به مقابله با هم می روند و تیم لوازم خانگی کن به مصاف آینده سازان لوازم خانگی کن می رود.


در پایان رقابت‌های هفته چهارم، تیم لوازم خانگی کن و پاس قوامین با کسب 9 امتیاز و تفاضل 20 و 18 به ترتیب در رده های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند وتیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 7 امتیاز سوم شده است و نتایج رقابت های امروز تکلیف قهرمان نیم فصل را مشخص می کند.


انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.