سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

قیام امام حسین(ع) احیا سنت حضرت رسول اکرم (ص) بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: قیام امام حسین(ع) در راستای احیا سنت جد بزرگوارش حضرت رسول (ص) و امر به معروف و نهی از منکر با هدف اصلاح جامعه از انحرافات به وجود آمده بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید جواد حسینی در دیدار با جمعی از روحانیون و فعالان سیاسی استان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: فعالیت سیاسی سالم، حرکت در مسیر قیام امام حسین(ع) است.

وی گفت: قیام امام حسین(ع) در بیش از هزار و 400 سال پیش محقق شد و امروز پیام آن را باید مسلمانان و شیعیان در بستر تاریخ جاری و ساری سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان این که از این منظر، اقدام امام (ع) و یارانش را باید یک حرکت سالم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانست؛ افزود: امروز هم اگر احزاب و جریان های سیاسی با این نگاه و در همین مسیر حرکت کنند می توانند تحقق بخش مصداق ا شعار راهبردی "کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا" باشند چراکه عاشورا دارای دو وجه قیام و پیام می باشد.

حسینی خاطر نشان کرد: به همین منظور در خراسان رضوی، خانه ی احزاب تشکیل شده که همه گروه های پذیرفته شده در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران، نقش خود را به درستی ایفا کنند و اندیشه ها و طرح های خود را در خدمت سالم سازی و پیشرفت جامعه، با تعامل نظام مند و موثر قراردهند.

وی گفت: فعالیت سیاسی سالم به منظور اصلاح امور و حرکت جامعه در مسیر پیشرفت، توسعه، اقامه ی قسط و ترویج ارزش های دینی و انقلابی از اهداف راهبردی است که اگر فعالیت سیاسی و حزبی در جامعه در همین را شکل گرفته و محقق شود؛ می توان ادعا کرد که آن حرکت عاشورایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: باید از این ظرفیت در مسیر رشد ، توسعه و تعمیق ارزش ها، با اصلاح روش ها و بر قراری عدالت و سالم سازی جامعه استفاده کرد.

حسینی گفت: امروز 55 حزب دارای مجوز در استان وجود دارد که خانه ی احزاب مکان آمد و شد همه ی آنهاست.

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: قیام ، سنت ، جامعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.