سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

هجمه های دشمنان علیه عزاداری های امام حسین (ع) راه به جایی نمی برد

آیت اله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس گفت:هجمه هایی که با استفاده از رسانه های خارجی در خصوص عزاداری حضرت امام حسین(ع) صورت می گیرد به لطف خدا راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود: دشمنان اسلام بدانند که گریه شیعیان در سوگ امام حسین (ع) ، عملی از روی فطرت است.
خطیب نماز جمعه بندرعباس گفت : گریه و خنده از فطرت انسان سرچشمه می گیرد و آن هایی که با دیدن ظلم بر مظلوم اشک هایشان جاری نمی شود باید در عقاید و افکار خود تجدید نظر کنند.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به 22 مهر و روز جهانی استاندارد به وظایف مهم دولت برای نظارت بر تولیدات داخلی افزود: برای رعایت استاندارد ها باید به درستی از بیت المال استفاده کرد.
آیت الله نعیم آبادی به روز جهانی نابینایان و وجود استعدادهایی زیاد در بین روشندلان اشاره کرد وگفت: بسیاری از نابینایان در کشور با توجه به توانایی هایشان می توانند در بخش های دولتی و خصوصی مشغول به کار شوند که در این زمینه مسوولان باید با فراهم کردن شرایط مناسب زمینه اشتغال روشندلان را فراهم کنند.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به واردات بی رویه مواد غذایی به کشور از دولت خواست برای خودکفایی محصولات کشاورزری و دامی تلاش بیشتری از خود نشان دهد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به 18 مهر و روز صادرات اشاره کرد و افزود:صادرات موجب حیات یک جامعه است.
خطیب جمعه بندرعباس در پایان شهادت حضرت امام سجاد (ع) را به همه مسلمانان جهان تسلیت گفت .
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.