سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

ایستادگی ایران مقابل تروریست ها

ایران مقابل تروریست‌ها ایستاده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛موسوی خطیب جمعه رامهرمز گفت: ایران مقابل تروریست‌ها ایستاده است و این نشانه تفکر انقلابی ماست.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان افزود: صبر کلید هر سختی است و برای هدایت باید با زبان خوش همراه با صبوری و متانت و عدم سخت‌گیری و از بهترین شیوه‌ها استفاده شود.

وی گفت: کسانی که امربه ‌معروف و نهی از منکر می‌کنند هم رستگارند و هم جزو بهترین‌ها بوده و عاقبت‌به‌خیر هستند.

خطیب جمعه رامهرمز با اشاره به رمز ماندگاری قیام امام حسین (ع) افزود: قداست هدف، استقامت، پایداری امام و یارانش، تلاش ائمه و مردم در برگزاری عزاداری امام حسین (ع)، رمز ماندگاری قیام اباعبدالله الحسین بوده است.

وی ضمن تقدیر از حضور مردم در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در دهه اول ماه محرم از برخی از بدرفتاری‌های اخلاقی کنار دستجات نیز گله کرد.

موسوی با اشاره به تسطیح و زه‌کشی، طرح 550 هکتاری مقام معظم رهبری که بخشی از آن مربوط به رامهرمز است گفت: خوف آن داریم همان بلایی که بر سر طرح «دیمه آمده» است بر سر این طرح هم بیاید و موجبات سلب اعتماد مردم را فراهم سازد که نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق توسط مسؤولان است.

خطیب جمعه رامهرمز با اشاره به مناظره نامزدهای انتخابات آمریکا افزود: اقرار به این حقیقت که ایران مقابل تروریست‌ها ایستاده است و اینکه داعش را آمریکا به وجود آورده است و ما در مقابل اسلام هراسی ایستاده‌ایم نشانه سد محکم تفکر انقلابی ماست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.