سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

روند نابودی آل سعود آغاز شده است

امام جمعه موقت زاهدان گفت: روندی که دولت عربستان در عرصه‌های مختلف و به ویژه در یمن و سوریه در پیش گرفته، آنها را به سمت نابودی می‌برد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، حجت‌الاسلام احمد رهدار در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت امام سجاد(ع) گفت: امام سجاد(ع) 35 سال پس از حادثه عاشورا همواره تلاش کرد این واقعه بزرگ تاریخی را زنده نگه دارد و تلاش‌های ایشان نقشی اساسی در زنده ماندن قیام عاشورا و گسترش آن داشته است.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به مانور دریایی عربستان در خلیج فارس، گفت: با توجه به تعداد اندک نیروهای دریایی عربستان و ضعف این نیروها در ابعاد نظامی، بدون شک آمریکا و انگلیس در پشت پرده برگزاری این مانور نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: عربستان در پی شرایط بحرانی که با آن درگیر است و شکست در یمن و سایر عرصه‌ها، با برگزاری این مانور قصد خودنمایی دارد.

حجت‌الاسلام رهدار اظهار داشت: امروز همه کشورهای دنیا به خوبی می‌دانند که نیروی دریایی عربستان آنقدر ضعیف است که نمی‌تواند برای کشوری مشکل ایجاد کند.

وی با اشاره به مناظرات دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: آمریکایی‌ها در مناظرات اخیر اذعان داشتند که دولت آمریکا تروریست‌پرور است و ایران امروز به مبارزه با تروریست‌ها می‌پردازد.

حجت‌الاسلام رهدار گفت: بین حق و باطل هرگز امکان صلح و سازش وجود ندارد و امروز ایران و آمریکا مصداق حقیقی این حق و باطل هستند.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.