سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی کمپین انتخاباتی ترامپ در ایالت ویرجینیا

برخی منابع آگاه از تصمیم لغو فعالیت‌های کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در ایالت ویرجینیا خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ان بی سی نیوز، سه منبع آگاه اعلام کردند کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ – نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – در ایالت ویرجینیا تعطیل خواهد شد. 

بر این اساس، این تصمیم از سوی مرکز فرماندهی کمپین ترامپ در نیویورک گرفته شده است. دو نفر از کارکنانی که به طور مستقیم در تلاش‌های حزب جمهوریخواه در ایالت ویرجینیا همکاری داشته‌اند، این خبر را تایید کردند. 

یک منبع معتبر به ان بی سی گفت: کنار کشیدن کمپین انتخاباتی ترامپ از ایالت ویرجینیا نشان دهنده تلاش او برای اقدامات ضروری در کارزار انتخاباتی 4 ایالت دیگر است. این اقدام شامل تمرکز بر روی میدان‌های نبرد حیاتی برای اقبال او در انتخابات ماه نوامبر (آبان ماه) است. این چهار ایالت شامل: کارولینای شمالی، فلوریدا، پنسیلوانیا و اوهایو است. 

کری استوارت، رییس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ در ایالت ویرجینیا که پیشتر از سوی کمپین ترامپ اخراج شده بود، این اقدام را بسیار نابهنگام توصیف کرد. او در جلسه تصمیم‌گیری برای کنار کشیدن کمپین از ایالت ویرجینیا حضور نداشت؛ اما اعلام کرد از سوی یکی از افراد حاضر در جلسه از این روی داد باخبر شده است. 

استوارت می‌افزاید: من معتقدم اقدام برای کناره گیری کمپین در ایالت ویرجینیا پس از زحمات فراوان، صدها ساعت کار داوطلبانه و تلاش هزاران داوطلب، در زمان کنونی یک اقدام نابهنگام است. 

با این وجود، یکی دیگر از کارکنان کمپین ترامپ که خواست نامش فاش نشود، تاکید کرد این تصمیم هنوز نهایی نشده است. وی افزود: در جلسه درباره تغییر منابع صحبت به میان آمد. با این وجود، من نمی‌توانم به قطعیت درباره هر چیزی سخن بگویم. 

ایالت ویرجینیا دهه‌ها یکی از ایالت‌های طرفداران حزب جمهوریخواه محسوب می‌شد، ولی در انتخابات سال 2008 میلادی، باراک اوباما – نماینده حزب دموکرات – موفق شد در این ایالت پیروز شود. در بیشتر نظرسنجی‌ها انجام شده در ایالت ویرجینیا، دونالد ترامپ در فاصله‌ای کم از کلینتون قرار داشت؛ اما در نظرسنجی ماه گذشته این شکاف افزایش یافت.  
 
انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.