سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت پایگاه‌های سنجش نوآموزان پیش دبستانی تا پایان آبان ماه

معاون تشخیص و پیشگیری آموزش و پرورش استثنایی گفت: پایگاه‌های سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی تا پایان آبان ماه آماده فعالیت‌ هستند.

محمدحسن عظیم‌عراقی معاون تشخیص و پیشگیری آموزش و پرورش استثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت سنجش نوآموزان بدو ورود به پیش دبستان و شرایط در نظر گرفته شده این کار گفت: امسال برای اولین بار سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی در دستور کار قرار گرفته و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این امر در پایگاه‌های مربوط به آن اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 142 هزار نفر نوبت‌گیری را انجام داده‌اند، اظهار کرد: روند اجرای سنجش برای این گروه همانند نوآموزان بدو ورود به دبستان است.

معاون تشخیص و پیشگیری آموزش و پرورش استثنایی تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌ها 300 الی 400 نوآموز برای فرایند سنجش در نظر گرفته شده اند و امکان خدمات رسانی برای آنها وجود دارد.

وی در زمینه شرایط موجود نوآموز پیش‌دبستانی عنوان کرد: تاکنون وضعیت این افراد رضایت‌بخش بوده و خوشبختانه مشکل جدی بین نوآموزان مشاهده نشده است. 

عظیم‌عراقی با بیان اینکه پایگاه‌های سنجش ویژه نوآموزان پیش‌دبستانی تا پایان آبان ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد، افزود: با توجه به روند موجود پیش‌بینی می‌شود تا پایان آبان ماه نزدیک به 300 هزار نفر در طرح سنجش شرکت کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.