سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز آموزش نظامی مردم یمن برای پیوستن به جبهه های جنگ

"شریف لقمان" سخنگوی ارتش یمن با بیان اینکه آموزش نظامی مردم در اردوگاه ها برای پیوستن به جبهه های جنگ شروع شده است، تاکید کرد: بعد از فاجعه صنعا، باید به متجاوزان سعودی پاسخی قاطع و درسی بزرگ بدهیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، شریف لقمان در گفت وگو با پایگاه خبری شبکه المنار، تصریح کرد: تعداد زیادی از موشک ها را پیشرفته کرده ایم و با آنها اهدافی را در خاک عربستان خواهیم زد.

وی خاطرنشان کرد: ابتکار عمل دست ما است و موشک هائی برای مقابله با جنگنده های ائتلاف تحت سرکردگی سعودی در اختیار داریم. 

سخنگوی ارتش یمن در باره مناطق جیزان و نجران سعودی گفت: نیروهای ما در عمق 20 کیلومتری خاک سعودی حضور دارند و ما نظامیان یمن می خواهیم استان های اشغالی خود را پس بگیریم.

شریف لقمان افزود: سعودی پول های زیادی را به کشورها ، موسسه ها و سازمان های بین المللی می دهد اما امروز یک رژیم سست و بی پایه است.

وی اضافه کرد: از سنت های الهی است که اگر ظالم در ظلمش افراط کند به پایان حیاتش نزدیک می شود و این معادله ای است که « سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله بارها بیان کرده است و ما هم آن را تاکید می کنیم. 

سخنگوی ارتش یمن تاکید کرد: اوضاع آل سعود اکنون مانند آنچه قبل از تجاوز علیه یمن بود، نیست و اکنون آنها درصدد راهی برای ادامه بقای خود می باشند.

شریف لقمان خاطرنشان کرد: ملت یمن با وجود ادامه تجاوزهای وحشیانه رژیم سعودی هر روز مصمم تر و راسخ تر می شود و بعد از فاجعه صنعا تنها درصدد گرفتن انتقام از آل سعود است و فقط به این گزینه می اندیشد.

سخنگوی ارتش یمن تصریح کرد: در مقابل ملت یمن تنها گزینه پایداری و مقاومت تا پیروزی باقی مانده است.

جنگنده های ائتلاف تحت سرکردگی رژیم سعودی عصر شنبه گذشته درسه نوبت مراسم ختمی را که در تالار بزرگ جنوب صنعا پایتخت یمن برگزار شد، بمباران کردند که به شهادت دست کم 150 یمنی و مجروح شدن صدها تن دیگر منجر شد.

برخی منابع گفته اند که تعداد شهدا و مفقودان از مرز 250 تن گذشته است.

این جنایت سعودی علیه ملت مظلوم یمن آنقدر فجیع و هولناک است که دولت آمریکا در تلاش است تا از جنایت های سعودی تبری بجوید.

صدها هزار تن از ملت یمن روز بعداز این جنایت سعودی در یک تظاهرات بزرگ شرکت کردند و خواستار پاسخی سریع و کوبنده و باز شدن درهای اردوگاه های آموزش نظامی شدند تا بتوانند به جبهه جنگ علیه دشمن سعودی ملحق شوند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.