سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

پرداخت 211 میلیارد ریال به واحد های تولیدی گلستان

211 میلیارد ریال به واحد های تولیدی گلستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ استاندار گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: این میزان تسهیلات به 148 واحد تولیدی استان پرداخت شده و از بانک های عامل می خواهیم سرعت اعطای این تسهیلات را افزایش دهند تا شاهد رونق بنگاه های اقتصادی استان باشیم.

صادقلو افزود: بنگاه های اقتصادی باید با استفاده از این تسهیلات زمینه افزایش تولید و اشتغال هر چه بیشتر را در جامعه فراهم کنند.

وی ادامه داد: باید با استفاده از تسهیلات رونق تولید، ساخت هتل هایی با فن آوری روز را در دستور کار قرار داد و بر اساس رویکرد ها و نیازها هتلینگ استان را تقویت کرد.

صادقلو اضافه کرد: ایجاد زمینه های حضور بخش خصوصی و اعطای تسهیلات به آنها می تواند خانه های تاریخی در گرگان را تقویت کند و موجب افزایش جذابیت و حضور گردشگران در این مکان های ارزشمند شود.

همچنین در این جلسه قوانلو مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گزارشی از تسهیلات ارائه شده توسط بانک های استان در قالب تسهیلات رونق تولید ارائه کرد و گفت: افزون بر این تسهیلات 220 میلیارد و 800 میلیون تومان به 152 واحد تولیدی در استان اعطا شده و بر اساس مصوبه بانک مرکزی بانک باید ظرف مدت 15 روز جهت ارائه سرمایه در گردش و ظرف مدت 20 روز جهت سرمایه ثابت ، پاسخگو باشند.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.