سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

انقلاب اسلامی ايران متصل به قيام امام حسين (ع) است

رئيس سازمان عقيدتی سياسی ناجا گفت: انقلاب اسلامی ايران متصل به قيام امام حسين (ع) است و تکيه بر آموزه‌های عاشورايی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامي در نشست بصيرتي خانواده كاركنان انتظامي استان زنجان گفت: نيروی انتظامي از جمله نيروهايي است که حضورش در سراسر کشور نعمت امنيت را به مردم هديه مي‌دهد.  
وی با تسليت ايام سوگواری سالار شهيدان امام حسين (ع ) افزود: انقلاب ما متصل به قيام عاشورا است و امروز پس از گذشت بيش از سه دهه از انقلاب اسلامي ايران به برکت همين نقطه اتصال است که ايران اسلامی به قله‌های افتخار در عرصه‌های مختلف دست پيدا کرده است.  
حجت‌الاسلام بهرامی ادامه داد : اگر امروز انقلاب ما با همه دشمني، دشمنان محفوظ مانده به بركت نام و ذكر سيد الشهداء ( ع ) مي باشد و زندگی ما مرهون امام حسين (ع ) ، شهدا ، امام و رهبری است.  
وی افزود: شناخت صحيح از دين، آزادمنشی، شهادت‌طلبي و زير بار ظلم و ستم نرفتن، اهتمام به حفظ کرامت و آبروی افراد، از جمله رفتارهای امام حسين (ع) است .  
حجت‌الاسلام بهرامي با اشاره به تاکيد مقام معظم رهبری در نهادينه کردن سبک زندگي اسلامي در جامعه امروزی خاطرنشان کرد: در غرب خانواده و پايبندی زوجين به يکديگر جايگاه چندانی ندارد و غرب به دنبال ترويج اين شيوه در بين جامعه اسلامی ماست.  
وی خاطر نشان كرد : در تعاليم ديني به ويژه اسلام، خانواده نه تنها بسيار مقدس شمرده شده بلکه توصيه بر ازدواج آسان و در صورت نياز به جدايی، تاکيد بر طلاق سخت و تشويق زوجين به ادامه زندگی است.



انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.