سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

لزوم ورود سرمایه گذاران در طرح های اقتصادی کرمان

شهرداری کرمان برنامه ریزی لازم را برای اجرای طرح های اقتصادی شهری با مشارکت سرمایه گذاری استانی و ملی در دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور؛ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به همراه شهردار کرمان از پروژه های در حال احداث شهرداری کرمان بازدید کرد

در این بازدید طرح‌ها و پروژه‌هایی از جمله بازگشایی مسیر بلوار کوثر به سمت پل غدیر، پل سیدی، پل شهید بادپا(تقاطع راه آهن-جاده تهران) پارک های محله ای درحال احداث در سطح شهر، بازدید از عملیات آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر(شهرک مطهری، شهرک الهیه)، بازدید از بازگشایی مسیر بلوار پزشک، بازدید از جاده دسترسی به بام کرمان، مجتمع تجاری اداری میدان بیرم آباد، پارک در حال احداث خیابان زریسف ساختمان‌ها و سایر پروژه‌های در دست اجرا را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

در ادامه این بازدید شهردار کرمان به اجرای بیش از 1000میلیارد تومان پروژه به همت شورای شهر در سطح شهرستان کرمان اشاره کرد، افزود: با توجه به زمانبندی انجام شده تا پایان سال جاری بخشی از این پروژه ها به بهره برداری می رسد

در ادامه دکتر پورابراهیمی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شهردار و اعضای شورای شهر در اجرای پروژه های شهری گفت :به دلیل مشکلات پیش آمده برای مردم در اجرای همزمان چندین پروژه در سطح شهر کرمان اولویت بندی اختصاص منابع به پروژه های دارای اولویت ضروری می باشد.

وی خواهان تسریع در پروژه میدان آزادی، پروژه پل شهید بادپا(تقاطع راه آهن-جاده تهران) و نیز پل های سیدی و چهاراه باغملی گردید.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر لزوم توسعه فعالیت های اقتصادی در مجموع شهرداری کرمان گفت: شهرداری کرمان همزمان با اجرای طرح های عمران شهری برنامه ریزی لازم را برای اجرای طرح های اقتصادی شهری با مشارکت سرمایه گذاری استانی و ملی در دستور کار قرار دهد.

وی در پایان با اعلام آمادگی جهت تامین مالی طرح های مشارکتی اقتصادی در حوزه شهری توسعه فعالیت های مشارکتی در سطح شهر کرمان را با مشارکت بخش خصوصی خواستار شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.