سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراکز غیر مجاز فروش لنز را به 1490 اعلام کنید

رییس نظارت بر تولید اداره تجهیزات پزشکی از برخورد با مراکز غیر مجاز فروش لنزهای طبی و زیبایی خبر داد.

جمال تولی رییس اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی سازمان غذا و دارو در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فروش لنز در مراکز غیر مجاز گفت: لنزها به دو دسته زیبایی و طبی تقسیم بندی می‌شوند که به دلیل نبود تولید لنز در داخل، تمام این کالاهای طبی از خارج وارد می شوند و اداره تجهیزات پزشکی به شرکت های واردکننده این نوع محصول مجوز می دهد.

وی افزود: در واقع اداره تجهیزات پزشکی، لنزها را از چند وجه از جمله کنترل عفونت و نوع مواد به کار برده شده، مورد بررسی قرار می‌دهد که در صورت کسب استانداردهای تعریف شده، اجازه واردات به شرکت مربوطه داده می‌شود.

رییس اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه شرکت‌های واردکننده فقط حق توزیع لنزها را به مطب‌ها و مراکز چشم پزشکی دارند، عنوان کرد: هیچ شرکتی حق توزیع جز در موارد فوق را ندارند و اگر توزیع به مراکزی مانند آرایشگاه‌ها و مراکز فروش لوازم آرایشی داشته باشند، تخلف کرده اند.

وی افزود: افراد در صورت مشاهده قانون شکنی می‌توانند از طریق شماره تلفن 1490 به بازرسان ما اطلاع بدند تا هرچه سریعتر رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.