سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

تولید روزانه ۲ تن زباله عفونی مطب‌های پزشکی در شهرخرم‌آباد

شهردار خرم آباد از تولید روزانه دو تن زباله عفونی توسط مطب های پزشکی سطح این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ عیدی بیرانوند با بیان اینکه وجود دام های زنده و فروش غیر مجاز دام در ورودی شهر خرم آباد در شان این شهر به عنوان مرکز استان لرستان نیست گفت: بحث فروش غیر مجاز دام و همچنین وجود دام در ورودی شهر خرم آباد باید جمع آوری شود.

وی با اشاره به اینکه چند بار شهرداری خرم آباد اقدام به جمع آوری دام های واقع در ورودی شهر کرده است افزود: پس از جمع آوری، دام ها را به کشتارگاه تحویل دادیم.

شهردارخرم آبا با بیان اینکه شهرداری از نظر قضایی هیچ اقدامی نمی تواند در راستای جمع آوری دام ها با صاحبان آن ها داشته باشدگفت : در این راستا تقاضا داریم کارگروهی تشکیل شود که در آن مرکز بهداشت از وجود دام در اطراف شهر شاکی شود که شهرداری سریعا اقدام به جمع آوری خرید و فروش دام زنده در ورودی شهر کند.

عیدی بیرانوند افزود: وجود دام در ورودی شهر مایه شرمساری سیستم شهرداری است.

وی با بیان اینکه شهرداری خرم آباد آمادگی لازم را در رابطه با جمع آوری سگ های ولگرد سطح شهر شهرداری خرم آباد داردگفت: مانند شهرهای دیگر باید به صورت زنده گیری سگ های ولگرد سطح شهر جمع آوری شوند.

شهردار خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی از پزشکان شهر خرم آباد باکس های مخصوص پسماندها را تحویل نمی گیرند گفت: شهرداری در رابطه با جمع آوری پسماندهای مربوط به مطب پزشکان سطح شهر، ماشین و کارگر مخصوص آموزش دیده قرار داده است که پسماندها را جداگانه حمل کنند.

عیدی بیرانوند با بیان اینکه بسیاری از پزشکان سطح شهر پسماندهای خود را با زباله های معمولی به بیرون انتقال می دهندافزود: همکاری نکردن این پزشکان با شهرداری به معضل بزرگی تبدیل شده است.

وی به تولید روزانه دو تن زباله توسط مطب های سطح شهر اشاره کرد و گفت: این زباله ها را بدون تفکیک در سطل های زباله شهری قرار می دهند و متولی ندارند.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه شهرداری آمادگی دارد زباله های مربوط به پزشکان سطح شهر را ساماندهی کند، افزود: پس از ساماندهی آن ها را به بیمارستان ها انتقال دهیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.