سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

به زودی هم وطنان زاهدانی طعم گاز را می چشند

زاهدان تنها استان محروم از گاز در کشور تا پایان سال 95 به جمع مشترکین گاز می پیوندد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،محمدحسن تهرانی، مدیرعامل شرکت گازسیستان و بلوچستان، با بیان این مطلب، اظهار داشت: شرکت گاز استان، همزمان با اجرایی شدن قرارداد خط لوله صلح با هدف گازرسانی به مردم و صنایع این استان با استفاده از تجربیات فنی و استانداردهای روز در سال 1389، با گازرسانی به شهرستان ایرانشهر، کار خود را به صورت عملی آغاز و تا نیمه نخست سال 95، به بیش از 10 هزار مشترک در ایرانشهر و دو نیروگاه گازی و سیکل ترکیبی بمپور و یک باب CNG، گازرسانی کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این که در حال حاضر، با اجرای خط انتقال گاز ایرانشهر به زاهدان، حدود 12 درصد از شبکه شهری زاهدان انجام گرفته، تصریح کرد: قرار است زاهدان و شهرهای اطراف، تا پایان امسال، تحت پوشش کامل گازرسانی قرار گیرند.

 تهرانی افزود :اهم فعالیت های انجام شده در این زمینه، چه به لحاظ ساختمانی و چه به لحاظ وضعیت اجرای شبکه گازرسانی به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافته است.

 وی گفت : هم اکنون شبکه گازرسانی در شهرهای محمدان، ابتر، دلگان و بزمان، اجرایی شده و در ایرانشهر که تنها شهر گازدار استان است، توسعه شبکه گازرسانی به مراحل پایانی خود نزدیک شده است.

گفتنی است که گاز به عنوان سوخت جایگزین برای فرآورده محسوب می شود که استفاده از آن، فرصت صادرات سوخت های مایع را فراهم می کند.

 انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.