سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز رقابت های زورخانه ای قهرمانی جهان - اندونزی

دومین دوره پیکارهای ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی قهرمانی جهان از روز یکشنبه در جاکارتا پایتخت اندونزی آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دوره رقابت های ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی جهان در سالن «جمپا کاپوتی» جاکارتا با حضور ورزشکاران بیش از 40 کشور جهان آغاز شد و تا 21 مهر ماه ادامه خواهد داشت.
در این دوره از مسابقات 20 تیم در بخش ورزش های زورخانه ای و 22 تیم در کشتی پهلوانی به رقابت خواهند پرداخت.

10 تیم کامل زورخانه ای و هفت تیم کامل کشتی پهلوانی قاره آسیا شامل ایران، هند، عراق، بنگلادش، افغانستان، پاکستان، کره جنوبی، تاجیکستان، اندونزی، فیلیپین، تایلند، نپال، ازبکستان، مغولستان، قرقیزستان، ترکمنستان و قزاقستان و از قاره آفریقا سه تیم کامل زورخانه ای از کنیا، بنین و اوگاندا و سه تیم کشتی پهلوانی از ساحل عاج، تانزانیا و موریتانی در این رقابت ها حضور دارند.

همچنین از قاره اروپا چهار تیم زورخانه ای شامل جمهوری آذربایجان، بلاروس، گرجستان و اوکراین و هفت تیم کشتی پهلوانی از لیتوانی، استونی، گرجستان، مقدونیه، روسیه، صربستان، پرتقال و از پان آمریکن نیز فقط کشور آمریکا حضور دارد و از آمریکای جنوبی نیز هفت تیم شامل آرژانتین، گواتمالا، اروگوئه، کوبا، کلمبیا، اکوادور و نیکاراگوئه در رقابت های قهرمانی جهان حضور دارند.

برخی از کشورهای شرق آسیا از جمله کره جنوبی و ژاپن نخستین تجربه بین المللی خود در ورزش زورخانه ای را تجربه می کنند و کشور آمریکا نیز برای نخستین بار پای به پیکارهای ورزش های زورخانه ای گذاشته است.

همزمان با برگزاری دومین دوره رقابت های جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی٬ مسابقات جهانی ورزش های همگانی (تافیسا) نیز در شهر جاکارتا اندونزی برگزار خواهد شد.

هفتمین مجمع عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی روز شنبه با حضور «محسن مهرعلیزاده» رئیس و همچنین دبیرکل جدید کنفدراسیون آسیا برگزار شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.