سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

بهره برداری از 11 پروژه صنعت برق در اردبیل

همزمان با حضور وزیر نیرو، ۱۱ پروژه صنعت برق با اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیارد تومان در سطح استان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل در آئین افتتاح همزمان این پروژه ها اظهار داشت: با افتتاح این طرح های مهم و بزرگ زیرساخت های شبکه برق این استان بیش از پیش توسعه خواهد یافت.

علیرضا علیزاده با بیان اینکه اردبیل در زمینه صنعت برق یکی از استان های توسعه یافته و پیشرو است، تاکید کرد: هم اکنون اردبیل جزو استان های صادرکننده برق در کشور شناخته می شود که این قابلیت و توانمندی منطقه را در صنعت برق نشان می دهد.

وی با اشاره به توسعه این صنعت در تمام زمینه ها در استان تصرح کرد: طی سال های اخیر سرمایه گذاری های مطلوبی در بحث تولید و توزیع انرژی در استان اردبیل صورت گرفته که در نتیجه آن شاهد افزایش تولید و صادرات آن در سال های اخیر بوده ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به افتتاح پروژه های مرتبط با صنعت برق در اردبیل و با حضور وزیر نیرو متذکر شد: در این افتتاح ۱۱ پروژه با اعتبار ۱۷۲ میلیارد تومان در بخش های زیرساختی و توسعه نرم افزاری و سخت افزاری افتتاح شد.

وی خط تکمداره باندل دو سیمه ۴۰۰ کیلووات سبلان، ورود و خروج خط نیروگاه نیروگاه سبلان، مرکز دیسپاچینگ فوق توزیع اردبیل، توسعه بخش ۲۳۰ و ۳۳۰ کیلووات پست پارس آّباد و... را از جمله پروژه های افتتاح شده برشمرد.

علیزاده به پروژه های سرمایه گذاری توزیع شامل توسعه و احداث، اصلاح و ساماندهی، روشنایی معابر و تامین برق روستایی اشاره کرد و یادآور شد: طرح های کاهش تلفات جایگزینی شبکه سیم، اجرای کابل های خودنگهدار به طول ۱۲۰۰ کیلومتر و صنعتی سازی فیلتر اکتیو موادی و فازیاب به عنوان طرح های تحقیقاتی و دانش بنیان از دیگر پروژه های افتتاحی بود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های مرتبط با تولید برق از انرژی خورشیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی عنوان کرد: در این بخش ۵.۶ مگاوات اتمام و در حال راه اندازی بوده و ۲۰۰ مگاوات در دست اجرا است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.