سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پویش شهروندی کرمون گردون

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان گفت: پویش شهروندی کرمون گردون عضو می‌پذیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند بعد از مطالعه و قبول منشور فرهنگ شهروندی و گردشگری کرمان، به عنوان عضو عادی یا فعال در این پویش نام نویسی کنند.

وی تصریح کرد: اعضای عادی با امضای منشور فرهنگ شهروندی و گردشگری کرمان که توسط این پویش تهیه و تنظیم شده است و شامل اصولی برای معرفی شهر کرمان، حفظ و نگهداری میراث فرهنگی و تاریخی آن و برخورد مناسب با گردشگران و... است؛ متعهد به انجام اصول منشور می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان این که پویش کرمون گردون هفت کارگروه گردشگری، سوغات و صنایع دستی، فرهنگی هنری، ایمنی و ترافیک، محیط زیست و فضای سبز، فناوری و IT و سلامت و ورزش دارد، افزود: اعضای فعال می‌توانند علاوه بر اجرای موارد منشور فرهنگ شهروندی و گردشگری کرمون گردون در کمیته های دلخواه فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای فعال همچنین می‌توانند به ارائه و اجرای ایده های خود بپردازند و یا ایده های دیگران که در کمیته‌های این پویش شهروندی مصوب می‌شود را اجرا کنند.

وی بیان کرد کرد: معرفی شهر کرمان به عنوان شهری با قدمت چندهزار ساله و با اصالت و پرافتخار به شهروندان کرمانی که نتیجه آن بالا بردن تعصب آن‌ها نسبت به شهر محل تولد و زندگی خود است، مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری اموال شهری و پرداخت به موقع سهم مادی و معنوی خود نسبت به شهر و شهرداری، تشویق شهروندان برای مشارکت حداکثری در سرنوشت و آبادانی شهر خود و ... از جمله اهداف پویش شهروندی کرمون گردون است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.