سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی بخشنامه بودجه سال 96 کل کشور را ابلاغ کرد

رئیس جمهوری بخشنامه بودجه سال 1396 کل کشور تمامی دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگارات جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری با ابلاغ بخشنامه بودجه سال 1396 کل کشور تمامی دستگاه های اجرایی را مکلف کرد: برنامه سالانه و بودجه پیشنهادی خود را بر اساس چارچوب سیاست های مندرج و خطوط راهنما، دستورالعمل ها و برنامه زمان بندی به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کنند.

رئیس جمهوری با ابلاغ بخشنامه بودجه سال 1396 کل کشور تمامی دستگاه های اجرایی را مکلف کرد: برنامه سالانه و بودجه پیشنهادی خود را بر اساس چارچوب سیاست های مندرج و خطوط راهنما، دستورالعمل ها و برنامه زمان بندی به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کنند.

بر اساس این بخشنامه تمامی دستگاه های اجرایی ماده 5 قانون خدمات مدیریت کشوری مکلف هستند برنامه سالانه و بودجه پیشنهادی خود را بر اساس چارچوب سیاست های مندرج در این بخشنامه و خطوط راهنما و دستورالعمل ها و برنامه زمان بندی که سازمان برنامه و بودجه ابلاغ می کند را به این سازمان ارائه کنند.

توجه به رویکردهای رشد درون زا، برونگرا، دانش بنیان، عدالت محور و مردمی در سیاست های اقتصاد مقاومتی از ضرورت های این بخشنامه است.

بر اساس این بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور موظف است با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و دستگاه های اجرایی، اقدامات مقرر در برنامه اصلاح نظام اداری را عملیاتی کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی چهارم مهرماه سال 1395 این بخشنامه را به شماره 79264 به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.