سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی ناجا:

ترخیص وسائل نقلیه توقیفی تا پایان مهرماه تمدید شد

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: ترخیص وسائل نقلیه توقیفی که شکایت قضایی نداشته باشند تا پایان مهرماه تمدید شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارسعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی اظهارکرد: تمام وسائل نقلیه توقیفی به استثنای خودروهایی که شکایت قضایی دارند تا پایان مهرماه با توافق فرمانده ناجا ترخیص وسائل نقلیه توفیقی انجام می شود.

وی با بیان اینکه درایام هفته ناجا از 7 تا 17مهرماه با بخشودگی مدت زمان باقیمانده توقیف ترخیص کنند، افزود: با توجه به تمدید این مهلت تا پایان مهرماه صاحبان خودروهای می توانند در مدت یاد شده به مراکز ترخیص خودرو در کل کشور مراجعه کنند.

براساس این گزارش، مالکان خودروها و موتورسیکلت های فوق الذکر می توانند با در دست داشتن مدارک موضوع ماده 11 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و داشتن بیمه نامه معتبر شخص ثالث به واحد ترخیص پلیس راهور محل توقیف مراجعه و نسبت به ترخیص وسیله نقلیه اقدام کنند.

همچنین پیش تر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، اعلام کرده بود: تسهیلات مذکور مشمول خودرو و موتورسیکلت هایی که بنا به دستور مراجع قضایی توقیف می باشند نشده و لازم است توسط مراجع قضایی تعیین تکلیف شوند.

سردار مهری، به رانندگان خودروها و موتورسیکلت هایی که به علت نداشتن گواهینامه مجاز توسط پلیس راه و راهور توقیف شده اند پس از سیر مراحل تشریفات و صدور رأی قضایی، خدمات ارائه می شود.

وی یادآورشد: خودرو و موتورسیکلت هایی که به علت فقدان بیمه نامه شخصی ثالث معتبر توقیف شده اند پس از تمدید بیمه نامه معتبر شخص ثالث، ترخیص می شوند. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.