سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

برگزاری رقابت‌های ورزشی معلولان در جمهوری آذربایجان

استاندار آذربایجان‌شرقی از برگزاری رقابت‌های ورزشی معلولان کشورهای اسلامی در جمهوری آذربایجان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جبارزاده گفت: رقابت‌های ورزشی معلولان کشورهای اسلامی در اردیبهشت سال آینده در جمهوری آذربایجان فرصت خوبی برای مطرح کردن ورزشکاران استان است و باید با تمام توان در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با قدردانی از مسؤولان ورزش استان، بر کسب آمادگی تیم‌های ورزشی جانبازان و معلولان برای حضور پرقدرت در میادین بین‌المللی تأکید کرد و گفت: رقابت‌های ورزشی معلولان کشورهای اسلامی در اردیبهشت سال آینده در جمهوری آذربایجان فرصت خوبی برای مطرح کردن ورزشکاران استان است و باید با تمام توان در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

وی کسب سه مدال توسط ورزشکاران استان در پارالمپیک 2016 را امیدوارکننده دانست و افزود: باید امکانات و مقدمات لازم فراهم شود تا بتوانیم در هر 23 رشته پارالمپیک نماینده داشته باشیم.

جبارزاده افزود: اطمینان دارم که با تلاش ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران ورزش جانبازان و معلولان در عرصه‌های آتی شاهد حضور موفق ورزشکاران استان خواهیم بود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ورزشکاران جانباز و معلول باید به عنوان الگو به نسل جوان معرفی شوند، از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست با هماهنگی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، زمینه حضور این ورزشکاران در مراکز آموزشی و دانشگاهی را فراهم کند.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.