سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

پیش بینی 400 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد خداآفرین

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان برای تکمیل سد خداآفرین برای سال جاری پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ داود نجفیان صبح امروز در جلسه فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار کرد: در سال جاری قرار بود 5 هزار و 700 هکتار شبکه اصلی اجرا کنیم که بیش از دو برابر این تعهد را اجرایی کردیم که تا دهه فجر 12 هزار هکتار شبکه اصلی اجرا خواهد شد.

وی از فعالیت قابل قبول در سدخداآفرین خبر داد و افزود: شرایط مساعدی را در این سد شاهد هستیم به طوری که بالغ بر 400 میلیارد تومان اعتبار امسال برای این طرح پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به اینکه برخلاف سد خداآفرین برای شبکه سد سبلان اعتبار نداریم، افزود: امسال 3 میلیارد تومان برای این سد پیش‌بینی شده است که تاکنون عملا هیچ اعتباری پرداخت نشده است.

وی همچنین از فعالیت‌های انجام شده در سد عمارت و بفراجرد خبر داد و گفت: علیرغم اینکه هیچ اعتباری برای این طرح‌ها اختصاص نیافته است 87 درصد پیشرفت کار داریم که امیدواریم دولت یازدهم با تامین اعتبار این پروژه‌ها بتواند ما را در به اتمام رساندن این پروژه‌های مهم و حیاتی کمک کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از آبگیری سد گیوی به میزان 10 میلیون مترمکعب و ذخیره‌سازی آب در این سد تصریح کرد: سطح قابل توجهی از باغات و منازل مردم را زیر آب برده‌ایم اما به دلیل عدم تامین نقدینگی هزینه تملک پرداخت نشده است.

نجفیان با اشاره به اینکه سد عمارت در پایان سال 92 تنها 17 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: این رقم الان به 51 درصد رسیده است و سال آینده شاهد آبگیری این سد خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.